Godmorgon då!

Yes, klockan är nu 06.21 och jag vaknade för ungefär en halvtimme sen.
Har sovit sååå dåligt i natt trots att jag stängde av telefonen, för mycket tankar i huvudet.
Jag ska sluta tycka synd om vissa människor då dom faktiskt har ett eget val och ingen annan gör valet åt dom.
Det vissa människor kanske borde lära sig är att ta konsekvenserna av sina handlingar men även stå för dom och inte anklaga andra, för det är patetiskt...
Önskar att jag var en sån människa som bara kunde stänga av för en stund, men tyvärr verkar jag iaf vara männsklig
Men jag hoppas att inom 2v är jag på banan igen och det mina vänner kommer att märkas =)
No more sad face just happy face!!
Enough is enough!!





Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0