Seg i kolan!!!

Proppmätt som få har jag nu intagit min underbara lunch med ett konstaterande!
Att frysa kokt potatis är f*n ingen höjdare om man sen ska värma på skiten.... det blir bara någon konstig mjölig sörja.
Så dagens SE UPP!! Frys aldrig kokt potatis!!
Idag är jag så trött att jag önskade att jag hade en personlig assistent eller en dubbelgångare som kunde göra mitt jobb idag medans jag bara låg och softa i sängen till en bra film!!
Men men vila får man väl när man blir gammal.....
Dessa dagarna har mitt stackars hjärnkontor gått på högvarv av en del anledningar.... En del har uppskattats och en del har dömts ut, men känner ändå en lättnad i kroppen över en del konstaterande.
Ikväll ska det fortsättas att målas lite sen blir det bara till att slappa, börjar bli sjukt duktig på det nu. Men fortsätter att träna tills jag är helt klart bäst på det!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0