TGIF !!!

Utbildningen avslutades såklart med en tävliung där priset var en flaska skumpa såklart!
Helt slut nu i huvudet efter en hel dags pratande, nästan så jag är trött på att höra mig själv =)
Nejdå det kommer aldrig att hända jag kan prata omkull vem som helst utom mig själv haha!!
Hungrig som en gnu är jag då jag varken hunnit med frukost eller lunch idag, men helt klart värt. Vill bara att det ska bli måndag så vi kan få köra igång och få regera!!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag står mellan 2 alt ett som innehåller alkohol och ett som bara innehåller mys =)
Får suga på den karamellen ett tag.
Ska packa ihop här nu för att bege mig hem till Kakan för en liten kopp java!!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0