2011 v.s 2012

Ja nu ser man alla uppdateringar och hör alla prata om att 2012 ska bli deras år, även så moi!
Kan så många verkligen ha haft ett så dåligt år.
Men det får mig bara på att tänka på hur mycket lycka som kommer att skapas detta året och det har redan börjat ;-)
Kan bara se till mig själv hur dåligt jag mått dom senaste månaderna p.g.a en del människor som verkligen sugit ur musten totalt från mig. Men får skylla mig själv som var så blind så länge och gjorde på tok fel prioriteringar.
Men men skam den som ger sig ännu en erfarenhet rikare ;-)
Huvudsaken är att man bara skakar av sig det, går vidare och men lär sig av läxan!
Men idag känner jag mig lycklig när jag tänker på dom som får mig att le, trots att humöret sviktar lite idag ;-P

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0