Myyyys!!

Måndag & det är världens tristaste väder ut. Lönt att det snöade igår liksom...?!?
Lite trött är man också efter helgen men behåller ändå fokus på jobb vilket genererar i resultat som tur är =)
Dock känner jag mig sjukt mys sugen. Så på lunchen inhandlades det doftljus som jag nu tänt här, lite mysigt iaf!
Sitter ju ändå själv inne denna veckan så ingen som störs av mitt mysande =)
Ikväll blir det hem och lägga ut lite möbler på blocket då det är dags att sätta fart med lägenheten. Varje helg under januari kommer att gå till att renovera och fixa lägenheten. Alltså ingen utgång/alkohol, kanske lite mys ;-) men that´s it!! Fokus, fokus & åter igen fokus på rätt saker så händer det grejer vill jag lova!
Nähäää lite kaffe sen kör vi!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0