Gröt mother f*ckers!!

Yes nu sitter jag här igen med klistret & tuggar & tuggar!!

Har varit ute på långpromenad,duschat, packat & snart är frukosten nere & då är det dags för lite jobb i vanlig ordning.
Efter jobbet idag så bär det av till Idre för en myshelg med min bästa Elin <3 Det är verkligen en av dom grejer som jag uppskattar mest här i världen.
Det är så skönt att komma upp dit i ett par dagar & bara koppla av med underbart sällskap.
Hade man frågat mig för ett par år sedan så hade jag ju nästintill fått en hjärtattack om jag skulle åkt upp dit nu när det inte händer något.
Haha är det åldern tro? Eller är det bara en sunda förnuft som man lärt sig att lyssna på efter alla år =)



På tal om åldern så måste jag fråga om någon råkat ut för samma sak som mig.
Det är något som börjat hända nu dom senaste åren. Jag har ju aldrig varit så fixerad vid åldern & har tyckt att folk som får panik över sin ålder är töntiga för man är ju inte äldre än man gör sig, ok?!
Men däremot så kan jag inte själv svara på hur gammal jag är när någon frågar mig. Helt galet!!
Jag måste tänka efter & räkna....

Då undrar jag om det är för att jag undermedvetet slår av att jag börjar bli äldre eller är det bara så att det faktiskt är så oviktigt som jag intalat mig själv i alla år?!?



Så min fråga är: När någon frågar hur gammal du är vad svarar du då?


Ha en underbar Torsdag därute för det tänker jag ha =)








Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0