Happy Happy!!


Mitt nästa projekt är att faktiskt bli lite mer egoistisk och skita i alla andra för alla andra verkar ju skita i varandra. Eller ja dom verkar bry sig men bara om det gybbar dom vilket jag tycker är så j*vla äckligt att jag blir illa mående!!!
Sjukt samhälle vi lever i och jag har aldrig sett det så tydligt som i denna staden. Men även om jag skriver att jag kommer att bli mer egoistisk så ligger det ju inte i min natur på det sättet

Som jag sa innan så sen i höstas har jag gjort många förändringar i både beteende,handlingar & vänner.
Dom som fanns där för mig nu när jag mådde dåligt kommer jag alltid att finnas för skulle kunna offra ett ben för dom.
Ni betyder guld & Ni vet vilka Ni är!! 

Medans dom andra kommer jag definitivt inte ens att bry mig när dom har det tufft utan bara bejaka hur dom löser situationen.

Ja jag vet att jag låter bitter men det tar ganska hårt en sådan här sak men om man inte lär sig av sina misstag så får man ju skylla sig själv.

Började ju med att fixa lite i lägenheten i februari men sen har det inte hänt så mycket mer då jag råkat ut för både älgolycka & mycket sjukdomar m.m
Men nu ska det sista fixas sen får vi se om jag hyr ut den eller om jag lyckas sälja den =)

Nä nu blir det duschen!!


By the way nu vet jag att det nog inte är så många som läser här än då jag precis börjat skriva igen men en liten fråga:

- Har Du någon gång blivit riktigt sviken av en nära vän & isf vad hände?

Ha en underbar Onsdag!!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det där med att ha blivit sviken känner man verkligen igen. Har haft en kompis i mååååååånga år men sen ett år tillbaka så gick det itne längre. Nu pratar vi inte alls.

Lika dant med vår gemensamma vän nämner inga namn men du vet väl vem det är. Hon har ju oxå svikit en gång på gång på gång och till slut tröttnar man.

Nu när man kommit upp i "vuxen" ålder börjar man ransaka sina vänner och ser tydligt vilka som faktiskt ÄR ens vänner och vem som INTE är ens vänner. Jag tycker du gör rätt i att vara egoistisk. FÖr man ska fakltiskt tänka på sig själv och att må bra är såååå viktigt..

Mår man inte själv bra mår inte omgivningen bra.

Kram

2012-05-30 @ 13:25:14
URL: http://www.liljan81.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt att sånt ska behöva hända speciellt med en person som man har fullt förtroende för

2012-05-31 @ 07:55:34

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0