Whooopsiiidaisy!!

Ja det var väl inte direkt igår som man var in och skrev här =)

Känner väl att jag kanske inte haft så mycket att skriva om trots att våren har varit väldigt tumult. Men har även lärt mig under det gångna året att det inte är lönt att öppna sig för någon när man mår dåligt för det gör då ingen nytta. Så då det har varit mycket tungt som hänt har jag valt att lösa situationerna själv =)
Och kan säga att nästan all min "huvudvärk" är borta =)

Nog om det!

Efter många månaders uppehåll med träning och allt vad det innebär så började jag så smått idag, planen är väl att jag ska vara helt igång om ca 2v. Idag vart det en PW på ca 50min & nu sitter jag och avnjuter gröt m färska jordgubbar & en kopp kaffe!!

På torsdag bär det av upp till Idre för att hälsa på Elin det ska bli så underbart att det inte går att beskriva med ord. På tok förlängesen & väldigt välbehövligt just nu!
Har egentligen hur mycket som helst att berätta men får ta det vi ett senare tillfälle för nu måste jag sätta fart.


HOPP IN I DUSCHEN BARA!!!




" Before you start pointing fingers makes sure your hands are clean "

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du börjat skriva igen =)

2012-05-28 @ 11:02:35
URL: http://www.liljan81.blogspot.com
Postat av: Milla

Tack :-) alltid skönt att få skriva av sig lite :-)

2012-05-30 @ 15:05:26

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0