3h !!

Just nu ligger jag i sängen & samlar kraft till att förflytta mitt söta lilla arsle in i duschen. Nyss kommit hem efter en 3h lång promenad, vart inte björnön men haft det hur skönt som helst ute. Dock lite mör i benen :-) Man brukar säga att ensam är starkast & jag instämmer. Dom här dagarna i mitt lugn & ensamhet har gjort mig mycket starkare igen !! Skulle ju gå förbi biblioteket idag men icke sa Nicke att denna virrpannan kom ihåg det då! Suck!! Men får ta det imorgon, ska t.o.m sätta in en påminnelse på mobilen. Slutar väl snart med ett senilsnöre på mig själv ;-) Imorgon är det återbesök hos kvinnokliniken & jag håller tummar & tår för att allt är ok, så gör Ni det också så har jag inget att oroa mig för....
Nä duschen sen en riktigt tidig sänggång (stavas det så? Ser väldigt konstigt ut)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0