Bodystore!!

Igår var jag in på bodystore's hemsida & klicka hem lite välbehövligt för kropp & själ. Bara älskar deras hälsokost. Bl.a hittade jag nudlar som ska vara nästintill kolhydrats fria, som dom måste ju bara testas! Återkommer med resultat om det är en hiss lr diss. Men det jag även skulle säga är ju att man bara älskar deras leverans tid, beställt igår e.m & verkar som jag har mitt paket redan i e.m :-) Tänk om alla kunde vara så!?!

Det bästa av allt med att ha flyttat hem igen är att jag är utvilad när jag vaknar, saknat mig säng så sjukt mycket! Trodde inte man var så kräsen/känslig men där hade jag fel !

Dags att bege sig ut m Diesel innan det är dags för läkarbesök!

Have à nice one <3


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0